maanantai 28. huhtikuuta 2014

Olen rakastunut

Äippä toi eilistä askartelupivää varten meidän yhteishankinnan mun luokse hoitoon ja mä rakastuin. Voi pojat että ei tuu ikävä veitsellä leikkelyä!

Tässähän on
Tämä oli melkoinen löytö kirpparilta, vitosella läksi. On jo moneen kertaan se raha tullut takaisin hermojen säästämisessä :)

Pitihän mun vähän leikkiä tällä vieraiden lähdettyä. Ja koska lauantain ostoksissa oli hyvä leimasin päätin tekaista triple time stamping tekniikalla kortin. Toi kiehkura on niin kiva!




Tänään kävin Helsingissä vierailulla ja kas kun sattui Sinelli matkan varrelle. o ei se nyt ihan niin menny kyllä sitä vähän kartasta tsuumailtiin että missä se on ja laitettiin reitti menemään sitä kautta :D Ja tämmösiä sieltä lähti tällä kertaa mukaan:
Tässä kohtaa kiittelen ettei mulla ole kumppania keneltä näitä hankintoja tartteis piilotella :D

No pakkohan se oli heti kotiin päästyä leikkiä musteilla ja helminesteellä
.


Semmoisia puuhia tänään. Mukavaa viikkoa lukijoille joita on hämmentävän paljon eksynyt blogiini :)

2 kommenttia:

  1. Voi, olen niin kade tuon leikkurin suhteen...
    Rakastan kirppareita, mutta että tuollainen löytö...
    ja eipä ole hassumpia löytöjä Sinellistäkään...

    VastaaPoista
  2. Nyt tarkemmassa käytössä oon huomannu että toi on pikku vikanen. Pitää joku päivä testailla saako ruuveja kiristämällä toimimaan tarkemmin. Isoissa papereissa tulee jokusen millin heittoja. TOivottavasti vaan löystyny...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)