tiistai 29. heinäkuuta 2014

Seepia-väritysohje promarkkereilla/sepia coloring tutorial for promarkers

Uusi läppäri tuli vihdoin. Koitetaas nyt sitten kaksikielistä päivitystä. Koska tämä on ohje, on kuvia reilusti, kärsivällisyyttä.

Finaly new laptop arrived. So I try to do this post all so in english. This post has many photos so be patience. This is allso my first post in english, and that´s not my native, so be kind.

Käytin promarkereita väritykseen. tässä lista väreistä:tan, putty, almond, walnut, henna, cocoa, cinnamon

I colored with promarkers. Here are colors that I used:tan, putty, almond, walnut, henna, cocoa, cinnamon


Aloitan aina tummimmasta sävystä.

I allways start with the darkest color.



Sitten lisään hitusen vaaleampaa, edellisen tumman päälle.

Then I added medium, and go over from those areas that i just colored with the darkest color.



 Ja sitten vaaleimmalla koko alue.

And then I go over with the lightest color.



Saadakseni syvyyttä toistan käsittelyn samoilla väreillä.

To have more depth, I repeat it with same colors.






Sitten hiukset.

Then I colored the hair.



Ja taas syvyyttä saadakseni toistan samoilla sävyillä.

And again I go twice with same colors to have some depth.


Ja sitten on ruusujen vuoro.

Then it's time to color roses.


Silmät taisin värittää hennalla ja cocoalla. Tietenkin se kuva unohtui ottaa.

I think I colored eyes with henna and cocoa. Forget to take that photo.


Sitten tausta. Ja valmista tuli.

Then the background. It's done.



Toivottavasti tästä ohjeesta oli hyötyä :) Palautetta saa antaa. Kiitos vierailusta.

I hope this helped you :) Would love to have feedback from this post. Thanks for the visit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)