perjantai 25. huhtikuuta 2014

Onnittelukortti

Valmistakin tulee, vaikka enimmäkseen aika kuluukin väritellessä kuvia ja tutkiskellessa eri tekniikoita.

Bling bling on vaan niin mun juttu :)



Ei oikeen oo vielä löytyny mieluisia promarkereita blondiin tukkaan. Tässä nyt sit yks versio. Vasen puoli menettelee.

Tukkaan en oo tyytyväinen, mutta harjotellaan vielä vaaleita hiuksia.








Yksinkertaisia kukkia. 
Näin yhden videon ja hupsista nyt mä pyöristelen kukkia virkkuukoukkujen avulla. Saa vähän ulottuvuutta kortteihin. Mutta tässä siis ihan lättänät kukat. Paperina käytin lidlin drawing pad:in paperia (135gsm). Se pyöristyy ihan kivasti.


Siinä se nyt on, valmis kortti.
 Mua on alkanut kiinnostaa sisustaminen. Joulun alla raketelin tommosen. Kellon on tehnyt ystäväni minulle 30-vuotis lahjaksi. Ihana kello. Pattereita en pidä siinä, koska en kestä seinäkellojen raksutusta, mutta on niin nätti että tahdon pitää esillä. Kynttilänjalat maalasin sprayll hopeaksi. Nyt kevään kirkkaassa valossa huomaan, että tarvii vieläkin vetää kerros niihin. Tähtipurkit oli löyty entisestä vahinkopalvelukeskuksesta. Tallilyhdyn sisällä oli violettiin vivahtavat valot (jotka ei ole kuvaushetkellä päällä).


Sisustuksellinen ylpeyden aiheeni.

Mahtavaa viikonloppua kaikille! Itse olen menossa lauantaina Minnan pitämälle kurssille opettelemaan väritystä distress inkeillä.

P.s. Kohta pamahtaa 300 kävijää rikki. Mitä jos laitettais sen tapahduttua arvonta pystyyn? Semmoi kirjekuorellinen kaikkea kivaa laitetaan jakoon :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)